luni, 22 iunie 2009

Ceva special pentru zaza


Artă Da. Droguri Ba.

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic. Poate din cauza lipsei de timp sau lipsa unui subiect interesant şi care, în primul rand, să-mi placă mie.
2 Mai si 5 Mai, două zile, două activităţi aparent diferite, acelaşi subiect actualizat şi adus in lumea tinerilor : “Adolescenţa şi consumul de droguri”. Nu-i acesta titlul celor două campanii dar aşa sunt ele tratate în mare, iar aceasta este legătura dintre ele. Am să trec peste filmuleţele vizionate pe 2 Mai şi am să vorbesc direct despre piesa de teatru, vazută pe 5 Mai.
Apar pe scenă vreo 5 personaje, 3 fete şi 2 baieţi..totul normal..dar încep să aranjeze pe scenă nişte borcane, da chiar borcane, şi-n fiecare din el cate ceva…: portocale, zahăr, morcov..şi alte chestii. Dupa toată asta..se-ntamplă ceva şi mai ciudat..rămane una din tipe pe scenă şi începe să spună la “cineva”, imaginar însă..pentru noi: “Gata, filmaţi ? Pot incepe ?” …logic, replica facea parte din piesă.nu filma nimeni, nimic..Şi astfel tipa începe să povestească…ce s-a întamplat..logic..legat de dependenţa de droguri. Era o poveste de dragoste, între ea şi un nou venit în şcoala, el dependent deja de droguri, ea neştiind acest lucru, dar ajunge şi ea pe acelaşi drum: “Efectul de turmă”. Piesa de teatru a fost ceva…ce nu vezi zilnic pe nicio scena. A fost pur şi simplu ciudat, special dar cu un mesaj clar, ce s-o discutat dupa terminarea piesei..în prezenţa a vreo doi psihologi. Recunosc…au fost în piesă şi momente penibile, scene aproape nud…şi un limbaj…nu prea adecvat pentru toata lumea..dar era chiar limbajul pe care-l au tinerii din ziua de azi. Nu am săcontinui să povestesc toată piesa….poate v-aş plictisi..însa dacă vă interesează..şi insistati..am să vă povestesc într-un alt post, doar să mă anuntaţi!
Pană una alta..o replică memorabilă spusă de însuşi traficantul din piesă : Oricant cu plăcere!

PS: Sentimentul meu de astăzi…Confuză…cu o teamă mult prea mare ca să-mi dau seama de ce…sunt happy însă…dar cum spunea cineva aici, la ultimul post al meu…e o fericire batută de vant…chiar asa este…

Niciun comentariu: