sâmbătă, 14 iulie 2007

Singuratatea?!


Toata lumea la un moment dat din viatsa noastra personala si intima sau cea publica..suferim de ceea ce se numeste "Singuratate" sau "Lipsa unei persoane alaturi de noi".Nu este ceva iesit din comun avand in vedere ca toti simtim nevoia de cineva alaturi...Si exact din acest moment cautam persoana potrivita cam tot timpu` si nu ne uitam ca ea poate sa fie chiar langa noi...sa in spatele nostru (eu una nu mi`as dori sa fie in spatele meu:D).Oare acea persoana "perfecta" pentru noi ar trebui cautata prin mii si mii de pesteri ale lumii ascunse?sau sa o asteptam sa apara ea...acelasi lucru se intreaba si cel ce citeste in acel moment...sa caut eu sau sa astept sa ma caute el?dar si el se intreaba exact ca si mine ca si tine..acelasi lucru...si iar o intrebare fara raspuns...Parerea mea personala..si pe care in acest moment o dezvalui este ca : persoana iubita..persoana perfecta..sau cum se mai spune "sufletul pereche" trebuie cautat de fiecare in partea..astfel se usureaza si sarcina noastra si sarcina persoanei potrivite...Un sfat bun dat din partea mea..si de care sper sa tin si eu cont de acum inainte:D!

Un comentariu:

Anonim spunea...

aici nu prea sunt de acord cu tine... pentru ca am cautat si eu... si am tot cautat pana am uitat de mine! :)
zazu, "perechea" de care vorbesti, "jumatatea" care te-ar face fericita, nu e in spatele tau, nici in fata ta, si nici in alt punct cardinal! Este in VIITORUL tau! Crezi ca e prea mult pana atunci?... Si EL crede la fel...
dandanaua te saluta...