sâmbătă, 21 iulie 2007

O noapte ...


Era seara...luna se lasase peste linistita noapte...m`am pregatit ca de obicei si m`am bagat in cada...spuma cat cuprinde..mii de arome se simteau in aer....caldura din apa aburise toata baia...stateam si ma gandeam...minunatu` miros de portocale parca ma adormea..si ma ducea intr`o stare de visare...in acel moment usa de la baie s`a deschis ...cand m`am intors sa vad cine putea sa ma deranjeze intr`un moment ca acela..erai tu...cu o sticla de sampanie in mana..si cu doua pahare...iar in cealalta mana aveai niste capsuni cu frisca..in momentu` acela am stiut ca ceva pasional si plin de viata..plin de iubire se va intampla...ai venit langa mine..si de sus m`ai sarutat cu ale tale buze...am simtit ceva atat de dulce..ca si cum mii si mii de gusturi dulci s`ar atinge de buzele mele....ai venit langa mine ...cu sampanie m`ai servit..capsuni cu frisca mi`ai dat...si ai inceput iar sa ma saruti cu atata pasiune....cu atata iubire.....simteam cum apa se incalzea in timp ce noi usor ne iubeam ....

Un comentariu:

Anonim spunea...

... si timpul incremenea pe loc cu momentul unic de fericire intiparit pe chipurile voastre, si fiecare contact, fiecare sarut se prelungea placut...
eu am trait asemenea momente... :)
dandanaua te saluta...