vineri, 13 iulie 2007

Minciuna si efectele ei asupra mea si nu numai !!


Minciuna si efectele ei asupra mea !!!

Hm..dificil..foarte dificil...in ultima vreme descopar ca anumite persoane pe care le consideram bune prietene ma mint...asta e cam dureros..pentru sufletu` meu de copil inocent ...care e pe punctu` sa descopere ca viatsa nu`i atat de roz...sau poate ca stiam de mult acest lucru..dar nu am vrut sa accept.. n`am vrut sa accept asta crezand ca este doar inchipuirea mea..sau ca lumea e mai buna daca eu nu`mi dau seama de ce se`ntampa in jur...dar totul se afla la un moment dat...se stie ca minciuna are picioare scurte..si de multe ori a fost dovedit acest lucru...de multe ori o minciuna a fost aratata la iveala..si asta chiar sub ochii mei...ma intreb oare de ce pana acum n`am acceptat acest lucru...si de ce cam tot timpu` colaborez la o minciuna? de ce? e simplu raspunsu`..chiar deloc complicat...cred ca este un/o adevarat/a prieten/a pe cand..intr`un final se dovedeste doar ca m`a folosit pentru scopuri utile..desi de cele mai multe ori se dovedesc a fi inutile..de ce sa nu fii tu insasi cand poti sa fii...mai ales pe net..sa fim seriosi..cui i`ar pasa daca nu esti perfect in realitate? Nimanui..deoarece ai putea deveni perfect..ai putea gandi mai bine ai putea arata mai bine..si asta fara a minti pe altii...si fara ai face pe altii sa sufere..inutil...acesta chiar este un lucru` inutil...mai ales pentru societate..ii faci pe altii sa sufere cu minciuni ce nu`ti aduc intr`un final nici un castig....fiecare oricum gandeste cum vrea..minciunile exista de cand e lumea..de ce ar inceta acum sa existe? exact cum ziceam...exista si vor mai exista mult timp de acum incolo...macar stiu ca nu am sa mai am asa mare incredere in oricine...cam dificil pentru mine..dar..pot :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

zazu, toata lumea uraste minciuna, dar toata lumea minte nonstop! Las' c-o sa vezi si-o sa te convingi cu timpul... Minciuna e cea mai buna "prietena" a omului, sa nu uiti asta! :)
Sti care e singura sansa sa scapi oarecum de minciuna? Hmmm... SA ZAMBESTI MEREU, indiferent cui si indiferent cand! Zambetul "ucide" pana si cea mai agresiva minte, zambetul dezarmeaza si... innobileaza omul! :)
iar tu chiar ai un zambet frunos...
dandanaua te saluta!

Anonim spunea...

zambetul e cel care te ridica, care face diferentza intre tine si cel care minte. nimik nu e mai puternic ca un zambet.