sâmbătă, 21 iulie 2007

Plaja ...marea....Luna...Noi Doi ....


Hm..astazi apucandu`ma iar nebuneala...m`am gandit cat de fain ar fi sa fiu in acest moment la mare :X ...pe plaja pustie ....muzica ar canta..nu stiu de pe unde ..dar melodii lente si in acelasi timp energenice s`ar auzi...eu intr`un minuscul costum de baie pe plaja dansand..si tu sa ma privesti cum dansez..logic....sa te uiti cu admiratie si sa te gandesti ca sunt doar a ta..si a nimanui altcuiva....m`ai lua in brate...m`ai saruta puternic...si cu mine`n apa ai intra....ai continua sa ma saruti...pana ce trupurile noastre unu singur vor deveni....m`ai saruta usor...si mii si mii de fior prin tot corpu` mi`ar trece....m`ai iubi usor..si de fericire si mai pasional si cu mai multa dragoste te`as saruta....am fi noi.....am fi doar noi doi..si luna..am fi doar noi doi..si marea ce corpurile incalzite ni le`atinge....plini de pasiune...plini de iubire ne`am saruta sub "stapana lumii" M`ai saruta usor si fin in acelasi timp pe gat...si pe piept.....fiorii ar creste din ce in ce mai tare....marea parca ar fierbe o data cu noi...Luna zambind ne`ar privi..stelele ar dansa in juru` nostru...pasiune..iubire..dragoste...nebuneala..zapaceala..din imensa mare s`ar ridica...de ce sa nu fie totu` perfect..de ce sa nu dureze la infinit astfel de momente..pur si simplu de ce....o noapte`n treaga plina de iubire..plina de pasiune..si nimeni si nimic sa nu ne deranjeze...doar noi..si ce ne inconjoara..doar noi ..doar noi si a noastra dulce iubire...doar noi si saruturile noastre....

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce sa mai zic... m-am "chinuit" sa postez cate un comentariu la fiecare subiect al tau de pe aceasta pagina de blog... gata, nu te mai stresez, te las ca sa mai scri... ca ai cam lenevit vara asta :))
dandanaua te saruta!!!

Anonim spunea...

Iubirea e un lucru asa frumos in cuvintele si gandurile tale...
Bucalino

Anonim spunea...

Si acel el... cine ar fi in visele tale? :)