luni, 22 iunie 2009

Vis implinit


A trecut ceva timp de când nu am mai postat ceva. Poate din lipsă de timp, chef sau pur şi simplu lipsa unei idei. Nu am să vin acum cu o idee nouă sau ceva de genul..înainte de toate vă urez o vacanţă cât mai plăcută, măcar voi aveţi vacanţă aşa cum trebuie..eu mai am de stat la şcoală până pe 26 (dar evadez în ultima săptămână). Ce am să postez ? O poezie…scrisă chiar astăzi. Mulţi poate nu vor înţelege ce am vrut să spun acolo sau ce-am simţit când am scris-o sau la ce m-am gândit..dar..e destul să ştiu eu.

A fost un simplu vis
Ce m-a ţinut închis.

Am încercat de mii de ori să evadez,
Dar deja începusem să mă acomodez.

Nişte speranţe aproape moarte
Pe care-ncepusem să le cred deşarte.

Doar ale mele gânduri imature
Deja începuse să mă tulbure.

Acum în al meu suflet e linişte.
Acum în suflet se adăposteşte
O nouă poveste de dragoste.

Niciun comentariu: