duminică, 1 martie 2009

Prieteni adevăraţi


De multe ori stau si ma gandesc, ce este un prieten adevarat ? De multe ori am auzit ca este cineva care stie sa te asculte, de alte ori am auzit doar "cine-ti sta mereu aproape", si astfel pot enumera mii de cazuri si mii de pareri ce le-am ascultat de-a lungul anilor. Inainte era pe Yahoo o boala cu mass-urile legate despre prietenii si recunosc unele poate aveau dreptate.Dar ce folos daca nimeni nu tine cont de astfel de lucruri ? Un prieten adevarat este greu de gasit, un prieten adevarat este ca si acel "suflet pereche", este doar unic si se potriveste cu fiecare din toate punctele de vedere. Un prieten adevarat stie mereu ce gandesti, si stie sa-ti dea raspunsul inainte de a pune intrebarea. Mai nou s-au "inventat", sa le spun asa, acei "prieteni adevarati" care sunt cu tine doar la micile petreceri. Altii sunt cu tine "prieteni" doar pentru rezultate la scoala, altii pentru popularitate, altii sunt langa tine chiar si pentru a-ti lua prietenul.Lista poate continua cu aceste noi "categorii" de "prieteni adevarati".Avand in vedere ca tocmai am enumerat o parte din "categoriile" de persoane care doar se dau drept prieteni adevarati, pot spune ca acum mai mult ca niciodata este greu sa-ti gasesti un prieten adevarat, intr-o lume in care toti cauta sa-si gaseasca ei fericirea si sa
traiasca intr-o liniste mai deplina. Dar parerea mea sincera este ca acesta este momentul in care fiecare persoana care crede intr-un prieten adevarat, sa-si respecte in continuare ideile despre prietenie, si sa nu se alature celorlalti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bine zis :)