vineri, 13 iulie 2007

Nu Mai Scrie !!!


Sa scriu sa nu scriu..ce sa nu mai scriu ce sa mai scriu..cel mai complicat subiect cred ca este acesta...de ce sa nu mai scriu..dar de ce sa mai scriu..e simplu..cand scriu simt ca ma eliberez de mine...cand scriu scriu exact ce simt..asta fiind un lucru chiar foarte bun...pot spune ca macar m`am gasit si eu buna la ceva..dar..doar la atat...poate o sa`mi foloseasca si scrisu` asta in viitor..nu se stie niciodata..sau poate ca nu..oricum...ce pot zice..e dificil sa nu mai scriu..imi place sa scriu..imi place sa`mi expun gandurile..desi multi le citesc putini le inteleg...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai scrie! :)
Scrisul te defineste mai bine decat cuvantul rostit... Scrisul e gand, suflet, speranta si dorinta, vorba spusa e de multe ori resemnare!
dandanaua te saluta...